RECENZJA "Obudź się Kopciuszku" Natalia Sońska


Natalia Sońska - młoda autorka powieści obyczajowych. Alicja- lekarz, kobieta po rodzinnych przejściach. Matka zginęła w wypadku. Grupa przyjaciół nie może uwierzyć, że z buntowniczki zamieniła się w zamkniętą w sobie i wycofaną kobietą. Jest samotną pracoholiczką. Swoje życie dostosowała w 100% do pracy. Bierze każde dyżury czy są to święta czy Nowy Rok.Jednak to miało się zmienić. Przyjaciele namówili ją na wyjazd na Sylwestra do Zakopanego. Mimo, że sceptycznie podchodziła do tego pomysłu, zgodziła się dla świętego spokoju. Jak to w takich historiach bywa, Alicja poznaje tam przystojnego ratownika TOPR Michała. Ta jednak postanawia standardowo uciec przed mężczyzną, tak jak to zrobiła Kopciuszek, w znanej nam wszystkim, bajce. Jak potoczy się ich los? Miałam wrażenie, że mężczyzna wyskakuje z lodówki na każdym kroku.
Niestety ta książka okazała się mdła, nijaka i skoncentrowana na niezdecydowanej i paranoicznej dziewczynie, która nie umie pokierować swoim życiem przez pryzmat przeszłości. W pewnym momencie miałam już tego dość. Stanowczo za dużo powrotów i ucieczek. Uważam, że mogła być dużo lepsza gdyby autorka nie skupiała się tylko na tej jednej bohaterce. Zabrakło punktu widzenia Michała. Czuje się rozczarowana. Z perspektywy czasu - ta historia wciąż jest w mojej głowie, więc coś tam musiało mnie w niej zaintrygować!
Moja ocena 5/10

Madziuchowe_life

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#49 RECENZJA "Nie ufaj nikomu" Kathryn Croft

#48 RECENZJA "Zerwa" (Tom V) Remigiusz Mróz

#55 RECENZJA "Chłopiec, który widział" (Tom II) Simon Toyne