RECENZJA "Komisarz" Paulina Świst

Paulina Świst jest to literacki pseudonim, pod którym kryje się polska prawniczka oraz autorka dwóch bestsellerów "Prokurator" oraz "Komisarz".

O tej drugiej będzie mowa w tym poście. Ze względu na okres świąteczny, i moje usilne pragnienie przeczytania książek w tym klimacie, "Komisarz" czekał na swoją kolej aż ten radosny czas dobiegnie końca.
Szczerze, nie mogłam już się tego doczekać.
Oczywiście nie zawiodłam się.

Co prawda w tej części jest mało o Łukaszu "Zimnym" Zimnickim oraz Kindze Błońskiej, ale nic nie stoi na przeszkodzie aby tę cześć zaliczyć na moją listę ulubionych książek.
Głównymi bohaterami są Radosław Wyrwa i Zuzanna Kadziewicz.
Przed policjantem kolejne śledztwo. Tym razem działa pod przykrywką i wciela się w szarmanckiego dżentelmena Radosława, który uwodzi córkę biznesmena, Zuzannę Kadziewicz. Przychodzi mu to nadzwyczaj łatwo. Niczego nieświadoma dziewczyna zakochuje się w nim na zabój. Dla Radka liczy się tylko praca i zrobi wszystko aby ująć przestępce.

Jak potoczą się losy Radka?
Czy sprawa wyjdzie na jaw?
Jak zachowa się Zuzanna?


Jestem świadoma, że nie wszystkim ta książka przypadnie do gustu, wręcz spotkałam się z nie jedną krytyką. Lojalnie więc uprzedzam, że nie nadaje się dla osób o delikatnym i wrażliwym sercu. Jest napisana prostym i lekkim językiem. Nie znajdziecie tutaj górnolotnych mądrości czy wyszukanego słownictwa.
Ilość przekleństw, chamstwa, bezczelności oraz seksu może przyprawić o zawrót głowy nie jedną osobę. Mi osobiście taki styl odpowiada jak najbardziej. Przyjemnie jest czasem oderwać się od codzienności i odpłynąć w świat, w którym na pozór nie obowiązują żadne zasady, a pikanterii dodają dialogi damsko-męskie. Miłość nie zawsze jest czysta i piękna jak w bajkach o księżniczkach.

Jest to mocna konkurencja, na mojej liście ulubionych autorów, dla Remigiusza Mroza i będę to powtarzać z każdą dobrą książką Pauliny Świst.
Czekam na kolejną część.


Moja ocena: 10/10


madziuchowe_life

Komentarze

  1. Skoro chcesz przeczytać o kolejnych losach bohaterów, to jest to najlepsza rekomendacja dla książki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#49 RECENZJA "Nie ufaj nikomu" Kathryn Croft

#48 RECENZJA "Zerwa" (Tom V) Remigiusz Mróz

#55 RECENZJA "Chłopiec, który widział" (Tom II) Simon Toyne