#33 RECENZJA "Kto zabił Kopciuszka" Alek Rogoziński

TYTUŁ: Kto zabił Kopciuszka (tom III)
AUTOR: Alek Rogoziński
WYDAWNICTWO: Filia
GATUNEK: Kryminał


Do tej pory przeczytałam dwie książki Alka Rogozińskiego "Jak Cię zabić kochanie"  i "Pudełko z marzeniami". Przy czym ta pierwsza mnie nie urzekła, a dzięki tej drugi zdecydowałam się sięgnąć po kolejną powieść tego autora.




Róża Krull, jej koleżanka po fachu oraz wiele inny gwiazd zjawia się na Balu Charytatywnym, podczas którego dochodzi do morderstwa początkującej piosenkarki. Jak się później okazuje młoda gwiazda zdążyła narobić sobie wrogów, więc automatycznie lista podejrzanych wydłużała się z każdym nowym faktem. 

Róża Krull pomimo ostrzeżeń, ponownie zaczyna prowadzić śledztwo na własną rękę.
Historia jest na tyle dziwna, że aż przeraża pisarkę, ponieważ podobna sytuacja miała już miejsce, ale w jej powieści.





Tym razem wiedziałam, że jest to kolejna część przygód z pisarką Różą Krull w roli głównej, ale upewniłam się czy jest powiązanie pomiędzy poprzednimi częściami.
Jak się okazało, to nie było z tym żadnych problemów.





Szczerze, ciężko jest mi się przekonać do stylu autora. Musiałam sobie odświeżyć pamięć dotyczącą "Jak Cię zabić kochanie", bo niestety zbytnio jej nie kojarzyłam.
Ale za to moje serce zdobyła książka "Pudełko z marzeniami", którą Alek Rogoziński napisał w duecie z Magdaleną Witkiewicz.

Mam niezłą zagwozdkę z tym pisarzem, ponieważ niby "Kto zabił Kopciuszka" jest lekką, przyjemną i momentami nawet zabawną lekturą, to czuje niedosyt.
Na pewno jest to ten typ książki, którą tak szybko przeczytasz jak i szybko zapomnisz.
Styl autora jest prosty, przejrzysty i niestwarzający problemów. 









Moja ocena: 7/10


madziuchowe_life

Komentarze

  1. Muszę wreszcie poznać twórczość tego autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej książki Alka Rogozińkiego. Jakoś omijam je w.księgarni, bo nie przemawiają do mnie recenzje

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam cię bardzo serdecznie w ten kwietniowy poniedziałkowy poranek Przyznam szczerze że nie miałam do czynienia z książkami tego pana ale chętnie sięgnę po pudełko z marzeniami gdyż sam tytuł już bardzo mi się spodobało pozdrawiam cię bardzo serdecznie i życzę przyjemnego dnia Tobie i twoim bliskim


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spotkałam się jeszcze z książkami tego autora, ciekawe!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że tytuł przykuwa uwagę :D
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja przeczytałam na razie pierwszą część o Róży, ale na pewno sięgnę po drugi tom. A później zobaczymy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. książki Alka jeszcze przede mną, jakoś ciągle mi z nimi nie po drodze :/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#49 RECENZJA "Nie ufaj nikomu" Kathryn Croft

#48 RECENZJA "Zerwa" (Tom V) Remigiusz Mróz

#55 RECENZJA "Chłopiec, który widział" (Tom II) Simon Toyne